فایل آماده مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه

سلام ای زیباترین
دانشجوی دانشگاهی برای دریافت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه و همچنین خواندن توضیحات قبل از خرید بر روی دکمه آبی کلیک نمایید

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 486 کیلو بایت

تعداد صفحات : 72

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه

مديري كه تنها به سود مي انديشد، مانند تنيس بازي است كه به جاي توپ، چشم بر تابلوي امتيازها دوخته است. “ايچك آديزس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *